19 dec. 2010

Bilder


Myser med napp i pappas varma famn



Första matningen, jag får hela 5ml



Jag tycker om min napp



Mammas famn duger också ibland, även om den inte är lika varm



Mitt första bajs, mamma och pappa var så glada




Jag kan vara väldigt arg ibland, men jag är söt ändå



Jag drog ur min sond från näsan så innan jag fick ny passade mamma på att fotografera mig, så ni kan se hur söt jag är utan slang i näsan


Oftast är jag väldigt trött och mina föräldrar har ofta kameran i högsta hugg



Min första mat i nappflaska, hela 10ml får jag nu

2 kommentarer:

  1. Gud så söt hon är! Hoppas på att snart få se henne in real life!
    Kramar från faster Hanna :o)

    SvaraRadera
  2. Stackars lilla Champagne! Det gör ont i ett
    farmorshjärta att se den lilla ligga där med en
    massa slangar o bandage.Vi tror och hoppas att
    hon snart blir bra så att ni får åka hem och njuta ett normalt liv som nyblivna föräldrar
    Kramar från Eva o Per

    SvaraRadera