24 nov. 2010

Journal

Så damp min journal från KK (kvinnokliniken) ner i brevlådan. Men varför skrivs de inte på ett språk som jag kan förstå. Inte ens G visste vad ett ord innebar, hur ska jag då veta? Har försökt googla men de de var mindre lyckat, får väl försöka igen. Skam den som ger sig. I journalen stod de också att vi ska på nytt UL om 2 veckor. Så de kommer nog snart en kallelse.
Det är en ganska lång journal med mycket text men på allt förutom just tarmen står de u.a (utan anmärkning). De känns i allafall väldigt skönt!

3 kommentarer:

  1. Hej .. läste din kommentar i Josefines blogg. Stod det i din journal att dom misstänkte analatresi ? Blev så försvånad att man kan upptäcka det redan i magen ( min dotter är född med låg analatresi )
    maila om du vill : miacar75@gmail.com

    SvaraRadera
  2. hej!!
    oj! hoppas att allt går bra med er. tänk om vi med hade fått reda på ngt genom ett ultra. vad skönt det hade varit. om det ej skulle vara analatresi, vad kan det då vara? jag har en länk på min blogg (hanna). hennes son föddes med fel på tarmarna och det såg de på ultra också.
    du får gärna maila mig josefine.azari@gmail.com
    vi har även en fb grupp där vi med barn med analatresi eller vacterl skriver. var kommer du föda? tänker om de skickar dig till alb eller liknande direkt om de misstänker analatresi.

    många kramar

    www.josephines.blogg.se

    SvaraRadera
  3. läser ytterligare lite nu och det måste vara skönt att det bara är tarmen de sett ngt på. då kanske det "bara" är analatresi och ej vacterl. jag har 2 kategorier, vacterl och noah, där det står saker om hans sjukdomsbild. mest under kategori vacterl. men precis i början finns de under skrutten och noah.

    kram igen

    SvaraRadera