13 okt. 2010

Barnvagn beställd

Barnvagnen är betalad och beställd. Blev från mypram och kors i taket 3000kr billigare. Jag är nöjd! Blir som tidigare nämnts en Teutonia Cosmo med liggdel. Nu ska vi bara skaffa mjukliften för en komplett vagn för vårat behov. Vagnen ska ta ca 7 veckor att få levererad så början på december. Vilket innebär att vi har några veckor tillgodo om den blir försenad.
Min kropp mår bättre nu när jag inte jobbar och sliter lika mycket. Jag har fortfarande ont och fruktansvärt ont när jag anstränger mig som att packa och plocka upp men nu är de värsta över och min kära kropp kanske kan återhämta sig ytligare lite.
Grynet lever loppan visa dagar och andra dagar är den lilla betydligt lugnare.
Känns som jag växer på alla håll och kanter men de känns nog värre än vad de är (hoppas jag i allafall).
Har fått papper från försäkringskassan som ska fyllas i ang min föräldrarpenning vilket innebär att jag måste åka ut till långa bryggan samt så ska papper om havandeskapspenning skrivas ut, fyllas i och skickas in. Senast fredag blir de en tur till Långa bryggan. Då är de öppet hela dagen så någon av cheferna måste ju vara där. De är lite dåliga på att svara på mina sms tycker jag. Så svårt är de väl ändå inte??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar