27 sep. 2010

Så har vi varit på MVC och lyssnat på den lilla. Om man ska tro på myten så är de en liten pojke i magen. 135 hjärtslag/minuten. Mitt blodtryck är högre med. 110/70. Skönt för jag märker själv att de svartnar mindre för mina ögon som de är nu. I övrigt såg allt bra ut, de enda som inte var 100 var att jag inte helt säkert var immun mot röda hund.
Tiden fullkomligt bra rinner iväg. Vi måste beställa barnvagn väldigt snart. Lång leverans tid. Suck.
Grynet rör sig så mycket nu så man kan t.o.m se hur de sparkar i magen och skulle de vara så att jag inte känner grynet på en dag så är de ett måste att åka till Kvinnoklinken eller mitt MVC för att kolla hjärtljud.
På onsdag morgon är de läkare som gäller för att kolla upp min foglossning. Hoppas på ett foglossningsbälte så jag kan ha mindre ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar