8 sep. 2010

Gravid smycke till naveln

Var idag och köpte lite mer te på Papas. Hon som jobbar där kände tydligen igen mig och började prata om att jag var gravid och om hur hennes väninna som snart skulle ha sitt första barn shoppade ihjäl sig och undrade om inte jag gjorde samma sak. Måste ju säga att jag är förvånad över mig själv att jag faktiskt lyckas att inte köpa alla söta saker.
Min kropp ömmar fortfarande och vänster sida blir allt värre men nu är de 13 dagar kvar av konstant jobbade innan de blir max 2 dagar veckan. Skönt för mig och grynet. Tror inte grynet mår jätte bra för tillfället i mammas mage. Men jag känner den lilla röra sig var dag nu mer eller mindre.
Har idag köpt en graviditets stav till min piercing i naveln så jag slipper plocka ut smycke helt så de växer igen. Ingen vidare snyggt smycke men den fyller sin funktion.
Snart kommer älskade sambon hem och då blir de familje mys, även om den lilla bara finns i magen än så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar