3 sep. 2010

De blir en Cosmo

Barnvagn bestämd, de blir en teutonia Cosmo. Vi köper med en liggdel så blir båda parter nöjda. Jag får den där looken jag är ute efter och Mr.B får en Cosmo som har varit hans favorit hela tiden. Eftersom vi valt vagn så har även en bil barnstol blivit bestämd, en akta graco. Sen färg val på både vagn och bilstol blir de först när inköp närmar sig. Tjänar i alla fall in några tusen på att beställa vagnen på nätet, så så blir de.
Känner grynet lite då och då nu. Det stillar min oro.
Kroppen orkar inte länge till men Mr.B och jag har tillsammans beslutat att oktober månad blir de ca 2 dagars jobb i veckan för att inte köra slut mig helt. Sen får man ju se om man är tillräckligt illa däran för att få havandeskapspenning.
Ser fram emot oktober då kanske jag kan börja njuta lite av att vara gravid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar