29 aug. 2010

Kosttillskott

Har idag kollat upp havandeskapspenning vilket jag kan få tidigast 60:e dagar före födsel. Vilket innebär att jag får bita ihop och jobba ett par månader till innan jag kan vara ledig. Har ju tyvärr inte ett helt seriöst jobb alla gånger så jag undrar om jag hade fått sjukpenning om jag blir sjukskriven av läkare. Hoppas ju på att de inte ska vara så illa med min kropp som de känns men man vet aldrig. Imorgon ska jag ring, måste de i alla fall, så får man väl se när man får en tid.
Har gått några dagar utan att jag känt grynet röra sig och de göra ju alltid att jag börjar oroa mig fast jag vet att de kan gå dagar utan att känna av liv i magen.
Ska bli kul att se om jag behöver börja på järntabletter snart. Jag har en liten hög med tillskott var middag. Tänk vad man har börjat bry sig mer när man inser att de är en annan människa man också ska se till mår bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar