24 juni 2010

Vecka 12

Tiden går och går. Snart är vi i 13 veckan och på onsdag är de dags för ultraljudet och nupp test. Så vad kan man säga, jag vill bara ha onsdag!
Illamåendet har börjat bli bättre nu blir de mer en hel dags konstant illamående fast långt ifrån lika ofta som innan så de är skönt att kunna leva en mer normal vardag. Mitt surhets behov har också lagt sig nu har jag blivit mer känslig för dofter och en del smaker. Banan smakar jätte konstigt och jag kräks nästan av doften som kommer från musslorna på jobbet. Jag går in i köket på jobbet och känner hur de vänder sig i magen på mig.
På lördag ska Tysklands syster och Christina få reda på att jag väntar ett litet gryn och så ska de få träffa den underbara blivande pappan. Sen första helgen i juli är de Stockholm syster och Peter som ska få reda på nyheten därefter är de i min släkt som jag känner behöver få höra nyheten av mig blivit informerade. Då har vi bara stora delar av Mr.Bs släkt och familj. Nervöst nervöst.
I övrigt växer magen och jag ser mest tjock ut och längtar efter en riktig gravid mage men den kommer nog innan jag vet ordet av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar