9 juni 2010

10 veckor

Då har de gått 10 veckor. "Bara" ca 30 veckor kvar innan de kommer en liten sötnos. Växtvärkarna avtar allt mer och mer men ibland så dyker de upp en liten stund som en trevlig men även en aning obehaglig överraskning Illamåendet är dessvärre mer ihärdigt och värre än tidigare. Sen har jag problem med den otroliga ischias nerven Ibland är livet bra underbart, vilken tur att grynet är värt var liten krämpa som spökar runt.

Idag har Mr.B och jag varit och tittat på barnvagnar och de lutar en del mot Cresent vagn eller ev en Emmaljunga. Oavsett vilket märke blir de en kombivagn så vi bara behöver en vagn fram till grynet är ca 3 år. Nu är de mest att komma fram till vilken typ av hjul, färg osv som vi vill ha. Vi har en (jag) som är väldigt utseende fixerad och en annan (Mr.B) som bryr sig mycket om finesser och de praktiska. Vilken tur att vi kompletterar varandra så bra.

Har emellanåt små hugg i magen som är riktig obehagliga. Känns nästan som någon kör en kniv in i mig. Jag hoppas verkligen att detta är något som klassas som normalt om inte ä de dags att bli orolig Längtar så till MVC så jag kan få ställa alla frågor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar