2 mars 2012

En skymt av våren



Idag hälsade våren på igen och jag tänkte att Champagne minsann skulle få vara ute och leka. Det uppskattades något enormt av de lilla energiknippet som sprang runt på gården (även om det är svårt med förstora och klumpiga skor), lekte med boll och kopplade av i sandlådan.

Tog med kameran ner för att få fina foton på vårt lilla kärleksbarn men tror ni batteriet var laddat? Icke! Så det fick bli fattiga foton med mobilen men men bättre än inga bilder alls.
Kors i taket men 2 dagar i rad nu har Champagne bara bajsat 3 ggr/dagen. Kan det vara så positivt så att det börjar bli som det var innan den dumma bakterien? Bara väntar och väntar på provsvaret vill ju inget hellre än veta att hon är helt frisk och äntligen kan få börja på dagis. Hon behöver lite barn att leka med.




Här kommer bilder på 2 mössor jag fullkomligt älskar, valet och kvalet om jag ska spendera så mycket pengar på en mössa, dessa 2 från Lundmyr of Sweden. Har bestämt mig för att jag gillar den randiga bäst även om den rosa också är super söt och Champagne är en liten älskling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar