6 aug. 2010

Nytt BF

Så var man hemma från ultraljudet, tänkte passa på att blogga en snabbis innan de är dags att bege sig till Småland. Allt såg bra ut med vårt lilla gryn. De snurrade omkring där inne och viftade med armarna. Vi fick nytt BF datum så nu är de den 7 januari som gäller. Vilket innebär att jag har hela veckor på lördagar istället för onsdagar som jag tidigare har räknat med. Så nu på lördag blir de vecka 18. Bebisen hade fina proportioner och allt fanns och fungerade som de skulle.
Ska försöka få in våra nya bilder i datorn så jag kan lägga upp dom på bloggen. Blev inte lika bra kvalitet på bilderna på MAS som på Emma kliniken. Måste säga att deras utrustning var grym! Mycket klarare bilder och bättre barnmorska för vår del i alla fall.
Fick dock höra nu att min moderkaka låg i bakvägg och innan har de sagt i framvägg. Såg dock tydligt att den låg i bakvägg och de stämmer ju överens med tanke på att jag redan känt lite fosterrörelser. Längtar så tills jag känner att de sparkar där inne så även blivande pappan kan få känna vårt lilla gryn. Lite mer än 2 veckor sen borde jag känna någon liten spark.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar