18 aug. 2010

Drömde

Är trött på barnvagnar! Britaxen vart en besvikelse (dålig broms, plastiga hjul, lika bred som en Brio) jag som hoppades så. Nu är de åter teutonian som ligger i topp. Men jag vill så gärna ha liggdelen även om den absolut inte behövs och då är frågan om den är värd över 2000kr? Hittade den visserligen billigare på blocket så frågan är om man ska köpa liggdelen där och resten i butik. Sen hittade jag en sida som skickar hem Teutonian gratis och där är den ca 2000kr billigare. Nu har jag även hittat mutsy som jag tycker är otroligt fin men har inte sett den i någon butik och hittade priset 14000kr på nätet de tycker ju jag ju jag är alldeles för mycket för en vagn! Sen verkar de mest vara en beställningsvara vilket innebär att man inte kan klämma och känna. Vem vill köpa en vagn man inte fått prov köra och fälla ihop?
Drömde om grynet här om natten. Var en mysig dröm. Så då är frågan stämmer denna drömmen lika bra som mina drömmar brukar göra? För i drömmen såg jag ju om de var en tös eller pojk och även hur söt och snäll den lilla var. Är så nyfiken på livet som lever i min mage.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar